Einddatum ISDN verschuift.De Nederlandse Provider heeft momenteel ISDN overstapacties die geldig zijn tot en met 31 december 2019.Meer informatieHome 禄 Kennisbank 禄 Einddatum ISDN en PSTN verschuiftEinddatum ISDN en PSTN verschuiftTwee jaar geleden maakte KPN bekend dat er per 1 september 2019 een einde zou komen aan de ISDN- en PSTN-dienstverlening. Hieronder vallen ISDN1 en ISDN2 (zowel enkelvoudig als meervoudig) en PSTN. De Nederlandse Provider heeft zich sinds de aankondiging van de uitfasering bij KPN ingezet om het belang van onze klanten zo goed mogelijk te vertegenwoordigen. Mede hierdoor is de einddatum van ISDN verschoven naar 1 april 2020 en hebben klanten van De Nederlandse Provider meer tijd om de overstap naar een toekomstvaste oplossing Hosted VoIP te maken. Wat betekent dit voor bedrijven met een ISDN-lijn? Per 1 september 2019: End of ServicePer 1 september 2019 eindigt de dienstverlening op ISDN1-, ISDN2- en PSTN-aansluitingen. Dit betekent dat er geen actief onderhoud, geen monitoring, geen support en geen service level meer van toepassing is op de traditionele telefoonverbindingen. Tot 1 april 2020 blijft de dienst actief op basis van best effort. Per 1 april 2020: End of LifeDe definitieve einddatum van ISDN is verplaatst naar 1 april 2020. Dan plaats van alle ISDN1-, ISDN2- en PSTN MV-aansluitingen en worden de diensten automatisch opgeheven. De klant is dan niet meer bereikbaar via de aansluitingen. Voor 31 maart 2020: nummers uitporterenHet uitporteren van nummers moet uiterlijk v贸贸r 31 maart 2020 gebeuren. Anders worden deze nummers gekoppeld aan de opgeheven lijnen. KPN houdt deze nummers vanaf 1 april 2020 gedurende 6 maanden in quarantaine. Deze zijn dan niet meer beschikbaar voor jou als klant. Met andere woorden; je bent je huidige telefoonnummers voor 6 maanden kwijt. Ons advies is om het niet zo ver te laten komen, maar veilig dit jaar over te stappen naar VoIP telefonie. Per 1 oktober 2021: uitfasering ISDN 10, ISDN20 en ISDN30De datum van uitfasering van ISDN10, ISDN20 en ISDN30 blijft zoals het was en zal plaatsvinden per 1 oktober 2021. Het Advies van De Nederlandse Provider blijft om deze traditionele diensten zo snel mogelijk over te zetten naar een toekomstvaste oplossing, zoals Hosted VoIP of SIP Trunk. Wil je exact weten wat de verschillen zijn tussen ISDN en PSTN. Of het verschil tussen een enkelvoudig of meervoudige verbinding. Lees dan dit artikel op onze kennisbank – ISDN Stopt: wat is het verschil tussen PSTN, POTS en ISDN?Meer informatie over de VoIP abonnementen?Klik hierGerelateerde artikelenVoIP VoIP is de nieuwste standaard als het gaat om bellen via het internet. Het gaat het nu nog populaire ISDN Lees meerWat is SIP Trunk en hoe werkt het? SIP Trunk is de nieuwste standaard als het gaat om telefoonverbindingen in telecomland. Het gaat het nu nog populaire ISDN Lees meerISDN Stopt: wat is het verschil tussen PSTN, POTS en ISDN? Dat KPN stopt met de dienst ISDN (in de volksmond ook wel traditionele telefonie) zal niemand ontgaan zijn. De termen Lees meerVraag vrijblijvend een offerte aanNu aanvragen
Einddatum ISDN en PSTN verschuiftTwee jaar geleden maakte KPN bekend dat er per 1 september 2019 een einde zou komen aan de ISDN- en PSTN-dienstverlening. Hieronder vallen ISDN1 en ISDN2 (zowel enkelvoudig als meervoudig) en PSTN. De Nederlandse Provider heeft zich sinds de aankondiging van de uitfasering bij KPN ingezet om het belang van onze klanten zo goed mogelijk te vertegenwoordigen. Mede hierdoor is de einddatum van ISDN verschoven naar 1 april 2020 en hebben klanten van De Nederlandse Provider meer tijd om de overstap naar een toekomstvaste oplossing Hosted VoIP te maken. Wat betekent dit voor bedrijven met een ISDN-lijn? Per 1 september 2019: End of ServicePer 1 september 2019 eindigt de dienstverlening op ISDN1-, ISDN2- en PSTN-aansluitingen. Dit betekent dat er geen actief onderhoud, geen monitoring, geen support en geen service level meer van toepassing is op de traditionele telefoonverbindingen. Tot 1 april 2020 blijft de dienst actief op basis van best effort. Per 1 april 2020: End of LifeDe definitieve einddatum van ISDN is verplaatst naar 1 april 2020. Dan plaats van alle ISDN1-, ISDN2- en PSTN MV-aansluitingen en worden de diensten automatisch opgeheven. De klant is dan niet meer bereikbaar via de aansluitingen. Voor 31 maart 2020: nummers uitporterenHet uitporteren van nummers moet uiterlijk v贸贸r 31 maart 2020 gebeuren. Anders worden deze nummers gekoppeld aan de opgeheven lijnen. KPN houdt deze nummers vanaf 1 april 2020 gedurende 6 maanden in quarantaine. Deze zijn dan niet meer beschikbaar voor jou als klant. Met andere woorden; je bent je huidige telefoonnummers voor 6 maanden kwijt. Ons advies is om het niet zo ver te laten komen, maar veilig dit jaar over te stappen naar VoIP telefonie. Per 1 oktober 2021: uitfasering ISDN 10, ISDN20 en ISDN30De datum van uitfasering van ISDN10, ISDN20 en ISDN30 blijft zoals het was en zal plaatsvinden per 1 oktober 2021. Het Advies van De Nederlandse Provider blijft om deze traditionele diensten zo snel mogelijk over te zetten naar een toekomstvaste oplossing, zoals Hosted VoIP of SIP Trunk. Wil je exact weten wat de verschillen zijn tussen ISDN en PSTN. Of het verschil tussen een enkelvoudig of meervoudige verbinding. Lees dan dit artikel op onze kennisbank – ISDN Stopt: wat is het verschil tussen PSTN, POTS en ISDN?
VoIP VoIP is de nieuwste standaard als het gaat om bellen via het internet. Het gaat het nu nog populaire ISDN Lees meer
Wat is SIP Trunk en hoe werkt het? SIP Trunk is de nieuwste standaard als het gaat om telefoonverbindingen in telecomland. Het gaat het nu nog populaire ISDN Lees meer
ISDN Stopt: wat is het verschil tussen PSTN, POTS en ISDN? Dat KPN stopt met de dienst ISDN (in de volksmond ook wel traditionele telefonie) zal niemand ontgaan zijn. De termen Lees meer