Home » Kennisbank » Hosted Telefonie prijzenHosted Telefonie prijzenBenieuwd naar de Hosted Telefonie prijzen van De Nederlandse Provider? We werken met standaard en extra faciliteiten. Zo zijn bellen en gebeld worden standaard inbegrepen. Net als het instellen van een keuzemenu, wisselgesprekken, doorschakelen, het instellen van een afzendnummer en online beheer. Extra faciliteiten en Hosted Telefonie prijzenOnze Hosted Telefonie prijzen worden mede gebaseerd op het aantal extra faciliteiten waar je gebruik van wilt maken. Kies je voor uitgebreide faciliteiten? Dan betaal je hier €7,50 voor op de totaalprijs. Je krijgt dan een voicemailbox, ontvangt realtime statistieken en kunt werken met een wachtrij. Ook kun je meeluisteren tijdens een telefoongesprek, gebruikmaken van meerdere afzendnummers, en openingstijden instellen. Kies je voor het pakket compleet? Dan betaal je €20,- voor de extra faciliteiten. Je kunt dan eveneens gebruikmaken van een receptiepost, telefonisch vergaderen, een koppeling met ERP/CRM en click-to-dial. Tot slot is er het onbeperkte pakket, waardoor je gebruik kunt maken van afgekocht belverkeer. Heb je nog aanvullende wensen voor je zakelijke telefonie? Onze collega’s helpen je graag verder. Offerte op maatHeb je alles ingevuld? Dan kunnen wij je een offerte op maat toesturen. Aan de rechterkant staan de kosten opgesomd. Deze veranderen aan de hand van het pakket dat je selecteert. Je kunt dus ook direct de prijsverschillen. Voordelen Hosted TelefonieJe profiteert van verschillende voordelen als je kiest voor Hosted Telefonie. Je hoeft bijvoorbeeld niet te investeren in een telefooncentrale. Je maakt immers gebruik van een een hypermoderne telefooncentrale uit de cloud. Je bespaart eveneens 20 tot maar liefst 70 procent op gesprekskosten. Een onderhoudscontract voor je telefooncentrale is verleden tijd, want wij houden je telefooncentrale up-to-date. Je kunt tevens eenvoudig nieuwe functies toevoegen (denk aan een koppeling met je bedrijfssoftware) en oproepen laten doorschakelen bij calamiteiten. Kennisbank overzichtWat is een SIP Trunk en hoe werkt het?SIP Trunk: de voordelen op een rijBellen in de cloudWat is VoIP bellen?VoIP en MKBVoIP nummerZakelijk VoIP & Onbeperkt bellenWat is Hosted Telefonie? Hosted Telefonie aanbiedersISDN stopt: 10 voordelen van VoIPISDN stopt: in 5 stappen van ISDN naar VoIPISDN omzetten: 6 dingen die je fout kunt doenFactsheet ISDN en VoIPBattlecard ISDN vs VoIPHet misverstand tussen PSTN, POTS en ISDNWiki ISDNISDN stopt: interviewCloud telefonie aanbiedersWat is cloud telefonie?VoIPMeer informatie over hosted telefonie?Klik hierGerelateerde artikelenVoIP VoIP is de nieuwste standaard als het gaat om bellen via het internet. Het gaat het nu nog populaire ISDN Lees meerWat is SIP Trunk en hoe werkt het? SIP Trunk is de nieuwste standaard als het gaat om telefoonverbindingen in telecomland. Het gaat het nu nog populaire ISDN Lees meerISDN Stopt: wat is het verschil tussen PSTN, POTS en ISDN? Dat KPN stopt met de dienst ISDN (in de volksmond ook wel traditionele telefonie) zal niemand ontgaan zijn. De termen Lees meer
Hosted Telefonie prijzenBenieuwd naar de Hosted Telefonie prijzen van De Nederlandse Provider? We werken met standaard en extra faciliteiten. Zo zijn bellen en gebeld worden standaard inbegrepen. Net als het instellen van een keuzemenu, wisselgesprekken, doorschakelen, het instellen van een afzendnummer en online beheer. Extra faciliteiten en Hosted Telefonie prijzenOnze Hosted Telefonie prijzen worden mede gebaseerd op het aantal extra faciliteiten waar je gebruik van wilt maken. Kies je voor uitgebreide faciliteiten? Dan betaal je hier €7,50 voor op de totaalprijs. Je krijgt dan een voicemailbox, ontvangt realtime statistieken en kunt werken met een wachtrij. Ook kun je meeluisteren tijdens een telefoongesprek, gebruikmaken van meerdere afzendnummers, en openingstijden instellen. Kies je voor het pakket compleet? Dan betaal je €20,- voor de extra faciliteiten. Je kunt dan eveneens gebruikmaken van een receptiepost, telefonisch vergaderen, een koppeling met ERP/CRM en click-to-dial. Tot slot is er het onbeperkte pakket, waardoor je gebruik kunt maken van afgekocht belverkeer. Heb je nog aanvullende wensen voor je zakelijke telefonie? Onze collega’s helpen je graag verder. Offerte op maatHeb je alles ingevuld? Dan kunnen wij je een offerte op maat toesturen. Aan de rechterkant staan de kosten opgesomd. Deze veranderen aan de hand van het pakket dat je selecteert. Je kunt dus ook direct de prijsverschillen. Voordelen Hosted TelefonieJe profiteert van verschillende voordelen als je kiest voor Hosted Telefonie. Je hoeft bijvoorbeeld niet te investeren in een telefooncentrale. Je maakt immers gebruik van een een hypermoderne telefooncentrale uit de cloud. Je bespaart eveneens 20 tot maar liefst 70 procent op gesprekskosten. Een onderhoudscontract voor je telefooncentrale is verleden tijd, want wij houden je telefooncentrale up-to-date. Je kunt tevens eenvoudig nieuwe functies toevoegen (denk aan een koppeling met je bedrijfssoftware) en oproepen laten doorschakelen bij calamiteiten. Kennisbank overzichtWat is een SIP Trunk en hoe werkt het?SIP Trunk: de voordelen op een rijBellen in de cloudWat is VoIP bellen?VoIP en MKBVoIP nummerZakelijk VoIP & Onbeperkt bellenWat is Hosted Telefonie? Hosted Telefonie aanbiedersISDN stopt: 10 voordelen van VoIPISDN stopt: in 5 stappen van ISDN naar VoIPISDN omzetten: 6 dingen die je fout kunt doenFactsheet ISDN en VoIPBattlecard ISDN vs VoIPHet misverstand tussen PSTN, POTS en ISDNWiki ISDNISDN stopt: interviewCloud telefonie aanbiedersWat is cloud telefonie?VoIP
VoIP VoIP is de nieuwste standaard als het gaat om bellen via het internet. Het gaat het nu nog populaire ISDN Lees meer
Wat is SIP Trunk en hoe werkt het? SIP Trunk is de nieuwste standaard als het gaat om telefoonverbindingen in telecomland. Het gaat het nu nog populaire ISDN Lees meer
ISDN Stopt: wat is het verschil tussen PSTN, POTS en ISDN? Dat KPN stopt met de dienst ISDN (in de volksmond ook wel traditionele telefonie) zal niemand ontgaan zijn. De termen Lees meer